Problem s GNOME pres NFS

Michal Ludvig mic na logix.cz
Pondělí Březen 13 11:29:30 CET 2000

On Mon, 13 Mar 2000, Michal Ludvig wrote:

> Dobry den,
> Mel jsem nekolik pracovnich stanic, jejichz /home jsem vcera nahradil
> sdilenym adresarem ze serveru. Vsechna data jsem na ten novy home
> prekopiroval, uid, gid nastavil ale presto nefunguje GNOME - objevi se jen
> modra obrazovka a nemuzu s tim nic delat (jen "odhlasit" pres
> ctrl-alt-bs). KDE funguje v pohode, textove prihlaseni taky.
> Adresar je rw, exportovany jako root_squash. Nevite co by s tim mohlo byt?
> Taky pouzivame NIS, ale to vypada, ze funguje OK (autentifikace uzivatelu
> pro KDE i text je bez problemu).

> [...]

Jen doplneni: tenhle jev nastava pouze pokud se uzivatel prihlasuje na
"sve" stanici, tedy tam, kde pracoval predtim, nez jsem ten domovsky
adresar zkopiroval do sdileneho. Pokud se prihlasi odjinud, prostredi mu v
pohode nabehne. Stejne v pohode to funguje uzivatelum nove vytvorenym.
Takze to vypada, ze si GNOME nekam neco poznamena... Ale kam a co?

Michal Ludvig
--
* http://www.fudge.cz - Zábava, sranda, neuvěřitelná odhalení!
* http://svet.nahovno.cz - To samý, ale v bledě modrym :-)