samba a clientgen.c

Miroslav Durcik arkanoid na arki.kmit.sk
Pondělí Březen 13 12:55:59 CET 2000

Mam jeden problem. Robim jeden projekt pod linuxom na prehladavanie pocitacov
na sieti. Pouzil som na to libsmb od Nicholasa Brodu, ale ten ma problemy s NT
a win2000. Teraz to zmenil na libsmb++, ktore moze pouzit aj zdrojaky samby,
ale neviem ho k tomu prinutit. Preto sa pokusam o tretiru moznost a to pouzit
priamo s\v sambe clientge.c, ktory vraj moze byt pouzity na taketo ucely.
Skompilovat sa mi to s nejakym malym skusobnym programom podarilo, ale ked
volam nejaku funkciu, program vyskoci EXIT 1. Skusal uz niekto nieco take ???