samba a clientgen.c

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Březen 13 18:12:28 CET 2000

On 13 Mar 2000, Miroslav Durcik wrote:

> Mam jeden problem. Robim jeden projekt pod linuxom na prehladavanie pocitacov
> na sieti. Pouzil som na to libsmb od Nicholasa Brodu, ale ten ma problemy s NT
> a win2000. Teraz to zmenil na libsmb++, ktore moze pouzit aj zdrojaky samby,
> ale neviem ho k tomu prinutit. Preto sa pokusam o tretiru moznost a to pouzit
> priamo s\v sambe clientge.c, ktory vraj moze byt pouzity na taketo ucely.
> Skompilovat sa mi to s nejakym malym skusobnym programom podarilo, ale ked
> volam nejaku funkciu, program vyskoci EXIT 1. Skusal uz niekto nieco take ???

No nezkousel, ale musim rict, ze v konferenci o sambe probleskuje skoro
kazdy den hlaska, ze W2K nejsou videt, nebo se nedostanou na sambu a a a a

Takze bych to skoto videl, ze v te knihovne vada nebude a ze samba to
nevytrhne.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Na svete jsou dva prostredky,
Jak se povznest:
   bud vlastnimi schopnostmi,
   anebo hlouposti jinych.