kill -9 -1 v scripte

Jacek Kopecky kopeckyj na inf.upol.cz
Úterý Březen 14 08:28:06 CET 2000

 > runcmd "Bla-bla-bla" kill -15 -1
 > sleep 5
 > runcmd "Bla-bla-bla" kill -9 -1
 >
 > a script pokracuje veselo dalej dalsimi prikazmi.
 >
 > Skusil som si to rucne pustit ako root (nie na serveri, pochopitelne)
 > a robi to presne to co som cakal. Killuje to aj sameho seba.

 Dobry den.
 kill -x -1 posle signal vsem, krome toho shellu, ktery to dela, a
initu. To, ze Vam to killne samo sebe je zpusobeno tim, ze Vam to
killne mingetty na kozole, na ktere jste, a od toho dostane bash
smrtelny signal. Kdyz to bezi pri rebootu, tak rodic procesu toho
skriptu, pokud vubec jeste zije, nevezme s sebou ten skript, takze ten
muze vesele pokracovat dal. 8-)

                            Jacek Kopecky
--
http://www.inf.upol.cz/~kopeckyj      ICQ: 49514837
Finger  kopeckyj(at)alpha.inf.upol.cz for Geek Code.