GCC instalace

Ing. Václav Peroutka peroutka na okd.cz
Úterý Březen 14 09:17:44 CET 2000

Dobry den,

nainstaloval jsem Linux - distribuce bez GCC a ted bych to tam potreboval
nejak dostat. Kdyz jsem stahnul zdrojaky z gcc.gnu.org, tak uz pri
konfiguraci to potrebuje funkcni CC - ktere tam pochopitelne neni. Kdyz tam
nakopiruju stare binarky GCC stahnute tamtez a zkousim ty nove prelozit,
pise jen pri spusteni CC bez parametru segmentation fault.

Bohuzel si nemuzu dovolit na partition 250MB instalovat RH6 nebo jine
olbrimi distribuce, aby mi tam zustalo jeste nejake misto.

Ma nekdo nejaky napad, co s tim ? Rady o koupi noveho disku neberu. Musim
bohuzel vystacit s tim, co je.

Vasek