Problemy s videokartou ATI

Úterý Březen 14 12:26:18 CET 2000

Ferdinand Prantl napsal:

>   Nevim, zda je tato karta v RH6.1, nicmene myslim, ze ne. Kouknete
>   na http://www.suse.com (ted uz nevim, kde to bylo, nebo prohledejte
>   konferenci) a stahnete XFCom_Rage128 spolu s XF86Setupem (jsou tam i
>   rpmka) a po instalaci a sopusteni vyberte Rage 128 kartu.
>   xf86configurator ji nezna.

Me se zda, ze odtamtud ten server nejak zmizel. Originalni release 3.3.6 ma
chybnou podporu rage128, muse se bez akcelerace. Je jiz dostupna oprava v
adresari fixes na mirroru Xfree86. Takze stahnout linkkit, aplikovat patch a
prekompilovat, nebo pouzit xserver z Debianu -5 a vyssi, kde je tan patch
aplikovan.

				Petr Čech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz