Problemy s videokartou ATI

George Houdek vmjv na freewwweb.com
Úterý Březen 14 19:24:27 CET 2000

 Ja mam Rage Fury 128 a problem je v XFree86 3.3.6 ten si musite stahnout a
hodit na flopynku a instalovat .
Pote znovu zahajit xf86config a nastavit si card znova pak to pujde :-)))
                                 Jirka
----- Original Message -----
From: Ondřej Ludvík <Ondrej.Ludvik na seznam.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Monday, March 13, 2000 9:13 PM
Subject: Problemy s videokartou ATI

> Vazeni,
>
>  mozna je odpoved na moji otazku velice jednoducha az stupidni, ale ja si
s ni nevim rady, protoze jsem naprosty Linuxovy zacatecnik.
> Nainstaloval jsem si Linux distribuci RedHat 6.1 CZ ale nepodarilo se mi
spustit xwindows (vzdy zustane jen cerna obrazovka a pocitac "zatuhne"),
presto, ze instalacni program podle mne detekoval videokartu spravne.
Predpokladam, ze problem bude v nakonfigurovani moji videokarty kterou M$
Window$ detekovali jako ATI Rage 128 Expert 128, pripadne monitoru ViewPoint
19".