XF86_SVGA, Reset

Úterý Březen 14 12:54:54 CET 2000

On Tue, 14 Mar 2000 planeta na centrum.cz wrote:

> 1. Nejdou mi ani za nic rozjet X-ka na servru XF86_SVGA, i kdyz jasne moji
> kartu podporuje. Zkonci to na hlasce: Fatal server error: xf86MapVidMem:
> Could not mmap framebuffer. Proto jedu na servru XF86_S3V, kde je vse Ok.

Zajimave. Prvni idea by byla, ze jeden bezi s euid 0 a druhy ne, ale to
asi nebude ono (protoze by se oba mely spoustet pres Xwrapper). Co na to
"strace XF86_SVGA"? (nutno spustit pod rootem)

> 2. To me stve daleko vic. Obcas, zcela nahodile se mi stane ze pri
> logoutovani z X-sek (je jedno jestli After step, kde, gnome...) mi SPADNE
> komplet linux a zbyva jen RESeT. Na obrazovce se objevi jen par svislych
> zelenych pruhu a hotovo. Proc ?

V takove situaci vetsinou system neni mrtvy, akorat je ve spatnem stavu
videokarta. (Kontrolni otazka: jde na klavesnici prepinat numlock a
spol.? funguje ctrl+alt+del?)

Pokud se zasekne uplne, coz se taky muze stat, pak to muze mit spoustu
ruznych pricin, nejpravdepodobnejsi bude nejaka nizkourovnova kolize
mezi driverem v Xserveru a videokartou.