XF86_SVGA, Reset

planeta na centrum.cz planeta na centrum.cz
Úterý Březen 14 08:39:38 CET 2000

Ahojky ve spolek, nejsem linuxak a tudiz mam s linuxem par problemku.
Mam: gf. karta S3 Virge DX 4 MB, K6-II 300, no a system jak jinak nez Linux
RedHat 6.1 cz.
1. Nejdou mi ani za nic rozjet X-ka na servru XF86_SVGA, i kdyz jasne moji
kartu podporuje. Zkonci to na hlasce: Fatal server error: xf86MapVidMem:
Could not mmap framebuffer. Proto jedu na servru XF86_S3V, kde je vse Ok.
Kdyz porovnam oba vystupy pri startu pres SVGA a S3V servr, tak jsou shodne,
tedy jen po fatal error.
Nemuze to byt i vadnou kartou, protoze uz pri instalaci musim jet jen v
textu, protoze se mi pri detekci v zadnem pripade nerozjede ani VGA grafika.

2. To me stve daleko vic. Obcas, zcela nahodile se mi stane ze pri
logoutovani z X-sek (je jedno jestli After step, kde, gnome...) mi SPADNE
komplet linux a zbyva jen RESeT. Na obrazovce se objevi jen par svislych
zelenych pruhu a hotovo. Proc ?
Milan