Xfree86 4.0 binary? / X-server Neomagic 128D

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Březen 14 18:13:13 CET 2000

On Tue, 14 Mar 2000, Zelenka Vaclav wrote:

> Ahoj!
>
> Co si teda mam stahnout z ftp.xfree86.org, abych si mohl upgradovat
> Xwindow system na tuto verzi? Jak vlastne zjistim verzi X, kterou
> pouzivam!? (mam RH61cz) ... Mozna jeste nema smysl upgradovat cely

RedHat disponuje RPM databazi, ktera ma zaznemany vsechny naistalovane
baliky. Cislovani baliku je vetsinou shodne s cislem verze konkretniho
softwaru, takze pokud po prikazu:
rpm -q XFree86

system odpovi:
XFree86-3.3.6-1

tak to je posledni verze.

 > system na verzi 4.0 - me osobne by
stacilo, kdybych nekde sehnal
> X-server pro muj cip Neomagic 128D, ktery se casto pouziva pro notebooky

Ano, XFree server nemusi byt nutne stejne verze jako ostatni knihovny,
ale zkouset verzi 4.0 bez upgradu prislusnych knihoven bych asi nedelal...

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |