Xfree86 4.0 binary? / X-server Neomagic 128D

Zelenka Vaclav vaclav.zelenka na alcatel.cz
Úterý Březen 14 22:34:02 CET 2000

Radek Vybiral wrote:

> On Tue, 14 Mar 2000, Zelenka Vaclav wrote:
>
> RedHat disponuje RPM databazi, ktera ma zaznemany vsechny naistalovane
> baliky. Cislovani baliku je vetsinou shodne s cislem verze konkretniho
> softwaru, takze pokud po prikazu:
> rpm -q XFree86
>
> system odpovi:
> XFree86-3.3.6-1

Jo diky, takze mam 3.3.5-3, ale chodi docela v pohode :) Dik ...

> tak to je posledni verze.
>

> Ano, XFree server nemusi byt nutne stejne verze jako ostatni knihovny,
> ale zkouset verzi 4.0 bez upgradu prislusnych knihoven bych asi nedelal...

Jo, to sme si spatne rozumeli!  V zadnym OS bych si nedovolil jen tak pouzit
nejaky binar bez upgrade prislusnych knihoven, ..., takze tady sem mel spis na
mysli X-server pro jmenovany cip, ale zaroven pro XFree86 te verze, jakou
pouziva defaultne RH61cz ...

Vasek

--
Vaclav Zelenka. Mail to: vaclav.zelenka na alcatel.cz
Network Services Division, Operation and Service Center