WorldOnline a mail

Miroslav Zidek mizi na worldmail.cz
Úterý Březen 14 19:32:50 CET 2000

Ahoj vsem.

Prednedavnem tady byla diskuse o pripojeni k WorldOnline.
Ti, kteri jste podobne jako ja pripojeni k tomuhle providerovi,
mohli byste napsat, jestli nemate problemy s oznacovanim novych
zprav? Proc to: dneska mi prisly dva maily jeste na starsi adresu
od Telecomu (takze jsem je vybiral z mail.telecom.cz) a ty flagy NEW
mely. Vse, co jsem vybiral z pop3.worldonline.cz bylo bez flagu.
Postu stahuju fetchmailem a v souboru ~/.fetchmailrc mam

poll pop3.worldonline.cz proto POP3  user "moje jmeno"
poll mail.telecom.cz proto POP3  user "moje jmeno"

Vim, ze uz jsem s temi flagy dost otravny ;-) , ale nekde prece
musi byt zrada.

(BTW: v sendmail.cf je zminka
# "Smart" relay host (may be null)
DSsmtp.worldonline.cz
Co to ve skutecnosti znamena. Doslovny preklad je k nicemu. (doufam,
ze me nestekate za otazku na sendmail)

--
Zdraví Mirek

mailto: mizi na worldmail.cz