WorldOnline a mail

Úterý Březen 14 20:28:10 CET 2000

On 14 Mar 2000, Miroslav Zidek wrote:

> Ti, kteri jste podobne jako ja pripojeni k tomuhle providerovi,
> mohli byste napsat, jestli nemate problemy s oznacovanim novych
> zprav? Proc to: dneska mi prisly dva maily jeste na starsi adresu
> od Telecomu (takze jsem je vybiral z mail.telecom.cz) a ty flagy NEW
> mely. Vse, co jsem vybiral z pop3.worldonline.cz bylo bez flagu.

Poslete ten samy mail na starou i na novou adresu. Stahnete
fetchmailem s parametrem --mda ./skript, aby na to sendmail nevztahoval
sve spinave pracky. Soubor "skript" necht obsahuje
	#!/bin/sh
	exec >nova_posta
	echo -n 'From abc '
	date +'%a %b %d %T %Y'
	cat
Pro jistotou si soubor "nova_posta" zkopirujte a pak se na nej podivejte
jako na folder. Pokud to bude blbe (jednou NEW jenou ne), pak to blbe
chodi uz pres POP3 a v tom pripade zkoumejte rozdily mezi zpravami
tak, jak dosly (zvlaste doporucuji pozornosti hlavicky Status: a
X-Status:). Pokud to bude dobre, tak si to nejak zkazite az lokalne.