RedHat vs. Debian

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Středa Březen 15 08:14:01 CET 2000

Dobry den,

> ono mate celkem uplne jedno jestli pouzivate tu nebo tu distribuci.Baliky
> jsou priblizne stejne. Debian je ma v unstable verzi novejsi (ne uplne
> odladene) a vice. Zato Redhat je ma celkem slusne odladene a dalsi se daji

Nechapu vyznam slova  "Zato" a vubec vztah "unstable Debain novejsi" vs.
"redhat slusne odladene" jak ho podavate ve dvou prechozich vetach.

> po ruznu bezproblemu sehnat - to znamena skoro zadny rozdil. Rozdily jsou
> minimalni.

Osobne si myslim, ze Debian je slusne odladeny, od unstable verzi pro vyvojare nema smysl mluvit a diky tomu kolik prace si Ti kdo
delaji Debian davaji
s tim, aby byl slusne odladeny je proste fakt, ze ve stabilnich distribucich
jsou starsi programy nez ty aktualni. Treba se pletu, ale rekl bych, ze
je stabilni a ne aktualni ;-)

S pozdravem
   Petr Snajdr