RedHat vs. Debian

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Středa Březen 15 11:36:01 CET 2000

On Wed, Mar 15, 2000 at 08:14:01AM +0100, Petr Snajdr wrote:
> Dobry den,

> Nechapu vyznam slova  "Zato" a vubec vztah "unstable Debain novejsi" vs.
> "redhat slusne odladene" jak ho podavate ve dvou prechozich vetach.

> Osobne si myslim, ze Debian je slusne odladeny, od unstable verzi pro vyvojare nema smysl mluvit a diky tomu kolik prace si Ti kdo
> delaji Debian davaji
> s tim, aby byl slusne odladeny je proste fakt, ze ve stabilnich distribucich
> jsou starsi programy nez ty aktualni. Treba se pletu, ale rekl bych, ze
> je stabilni a ne aktualni ;-)

  Souhlasim, Debian je vyhodny zejmena pro toho, kdo ma pristup na sit -
  - apt-get update; apt-get upgrade a mate aktualni baliky. Take jsem
  nezazil problemy s prechodem na novy kernel a glibc 2.1 - dist-upgrade.

  Kdyz nejste na siti a baliky si budete updatovat rucne rpmkem nego dpkg,
  zalezi na osobnim nazoru.

  Diskuse o dselectu uz tu byla... ;-)

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl