ext2 a optimalni mnozstvi souboru v adresari

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Středa Březen 15 23:35:57 CET 2000

Kdyz uz tady byla rec o efektivite mnoha souboru - byl jsem nucen nedavno
rozbalit nase spektra (cca 3.5kb na jedno) do jednoho adresare - jej jich
asi 16000 . Dam-li ls , trva asi minutu (RH6.1, celkem rychly disk i stroj
- 2 x PPro 180, disk SCSI-wide 40MB/s) nez se objevi listing. Tarovat se
to neda , protoze zrve na delku argumentu, ale "ls kus*jmen*a" to ma hned
- mel jsem pocit, ze vse GNU ma dynamicky psane buffery - proc tedy tar
rve (tj shell si s tim poradi, ma to kam dat, ale uz nepreda spravne 16000
nazvu dal ke zpracovani). Navic mam pocit, ze to trva dlouho proto, ze se
je snazi tridit podle jmena.

Poradte, co by jste doporucili jak s tim pracovat - moje idea je , ze dane
nazvy souboru (neco jako rxxxxxx.neco) kde xxxxx je cislo vylezou jako
vysledek databazoveho query  a pouzijou se ke konstrukci HTML odkazu neco
jako ftp://stroj/adresar/r$cislo.neco      . TO by snad melo jit dobre,
ne?

Podotykam, ze soubory do databaze strkat nebudu (ruzne duvody na dlouhe
povidani)

Diky za rady

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *