ext2 a optimalni mnozstvi souboru v adresari

Martin Douda mad na students.zcu.cz
Středa Březen 15 22:05:15 CET 2000

>   ^^^^^^^^^^ ehm mozna se pletu, ale to asi s ext2 nebude pravda...

V ext2 je to trochu jinak. Mozna delka jmena souboru je trochu vetsi (255)
a pokud se nepletu, tak na ulozeni je treba 4(inode)+1(\0)+strlen(jmeno)
bytu. Takze bude vhodny maximalne omezit delku jmena a pak se vejde vic
souboru.

Jinak tady bych skutecne doporucil zvazit pouziti reiserfs, pokud nevadi,
ze je to beta (ja ho doma nejaky ten mesic pouzivam bez jedineho problemu,
ale to je jen jednouzivatelska stanice, takze zadny zasadni naroky).