Notacni programy - kde najit

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Březen 15 23:38:53 CET 2000

On 15/03/2000, Ludek Smolik wrote:

> Nevite nekdo o kvalitnich  programech na psani not pro Linux? Prolistoval
> jsem ruzne stranky. Nalezl jsem napr. Rosegarden, ale ten pada a netiskne.
> Vyhovovalo by mi neco jako Midisoft Studio 6.0 (pracuje pod Windows, je
> drahe). Diky za odpovedi.

Pouzivam Rosegarden uz delsi dobu (ale zase ne tak intenzivne) a i kdyz
by se nejake vyhrady nasly, na stabilitu si stezovat nemuzu. Tisk jsem
letmo zkousel pres OpusTeX a zdalo se to v pohode.

Jenze Rosegarden neni ciste sazeci program, ale spis hudebni editor a
sequencer. Pokud chcete noty hlavne sazet, muzete zkusit
Denemo (http://denemo.sourceforge.net/) - nadstavbu nad Lilypond. Ale je
to pomerne nove, nevim jak daleko uz tenhle projekt je.

Jinak na slova score nebo sequencer vraci Freshmeat par dalsich programu
(Brahms, MusE, gSeq), ale to porad nejsou sazeci programy.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi