Notacni programy - kde najit

Čtvrtek Březen 16 08:30:09 CET 2000

Ludek Smolik píše:
> Nevite nekdo o kvalitnich  programech na psani not pro Linux? Prolistoval
> jsem ruzne stranky. Nalezl jsem napr. Rosegarden, ale ten pada a netiskne.
> Vyhovovalo by mi neco jako Midisoft Studio 6.0 (pracuje pod Windows, je
> drahe). Diky za odpovedi.
	Pokud chcete univerzální sázecí program pro sazbu partitur, chorálů,
středověkých neum, kytarových značek, perkusí atd., nemá zatím MusiXTeX
alternativu. Práci s ním usnadňuje mnoho nadstaveb jako PMX.
Nadějný by mohl být ještě projekt Lilypond.
Nejvíce hudebně-textových odkazů najdete na http://www.gmd.de/Misc/Music/,
Lilypond na http://www.cs.ruu.nl/people/hanwen/lilypond/.
Pro většinu programů jsou k dispozici balíčky pro RedHat i pro Debian.