XFree86 4.0 a divne barvy v xtermu - rxvt OK

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Čtvrtek Březen 16 13:21:58 CET 2000

> Totez mi udelal xterm v 3.3.x, pote co jsem si ho sam prelozil ze zdrojaku s
> default nastavenimi
> Vyresilo se to jednoduse dodanim voleb
>
> 	./configure --enable-256-color --enable-88-color
>
> aktualni zdrojaky xtermu jsou na
>
> 	ftp://ftp.clark.net//pub/dickey/xterm/

  diky, to je presne ono, to pomohlo - mc uz ma zas sve barvy...

  Jen je zvlastni, ze v distribuci to tak neni, a taky ze to asi vsem
  funguje ?!

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl