Ktere kodovani?

Filip Jirsák Filip.Jirsak na centrum.cz
Čtvrtek Březen 16 13:45:27 CET 2000

Take bych nejprve uvazoval o ISO Latin2, protoze pak nejake
prekodovani je jen na dvou mistech - vstup a vystup weboveho serveru a pro to jiz existuji hotove
aplikace.
Pokud potřebuješ i nějaké speciální znaky (uvozovky dole,
copyright...), pak bych použil Win1250 jen v případě, že to nemá pro žádné jiné kódování sloužit.
Pokud chceš z té databáze vytvářet dokumenty pro různá kódování, budeš tohle stejně nějak
muset ošetřit - pak bych asi v ISO Latin2 předefinoval některé nepoužité znaky (- zase
dalsi nekomatibilni kodovani :-)).
Pokud to potrebujes treba pro HTML nebo XML ci neco podobneho, tak
bych pouzil ISO Latin2 a takove ty vychytavky jako   (jmenuje se to znakove
entity???).
Filip Jirsak

Objevujte Internet s http://www.centrum.cz
Založte si svuj mail na http://mail.centrum.cz