POP3 pres FireWall

Radek_Sedmak na eurotel.cz Radek_Sedmak na eurotel.cz
Čtvrtek Březen 16 20:09:11 CET 2000

Dobry den,

     mam nasledujici problemek pocitac za FW. Z vnitrni site do sveta je
povoleno jenom FTP a HTTP a jeste porty v rozsahu treba 15000 az 15100 chci z
tohoto pocitace pristupovat na POP3 ucet na WOL. Mam pocitace vne site ( dejme
tomu nazvany OUT) ktery je za FW tak jsem si myslel ze to vyresim pres
redirector, jednoduse jsem mail klienta (KMAIL) nastavil tak ze POP3 ucet lezi
na OUTovi a na OUTovi jsem spustil redirect vsechno co pride na OUTa na port
15000 preposli na pop3.worldmail.cz na port 100. Ale splakal jsem nad vydelkem
Kmail mi pri pokusu o vyzvednuti posty napise "Spojeni zruseno druhou stranou"
nevite proc. Treba IRC jsem tako redirectnul v pohode. Navic vyzvednuti posty z
OUTa pres fetchmail na pop3.worldonline.cz funguje ... Netusite proc to pres ten
redirector nejde ?

Bye Sam