Nastaveni TCP/IP

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Březen 17 10:21:42 CET 2000

| Odesílatel: Michal Adam <michal.adam na atlas.cz>
|
| Chtel jsem vas pozadat o radu ohledne nastaveni site TCP/IP v Linuxu.Mam
pristup na internet od DattelKabelu na pocitaci s Linuxem.Potreboval bych
,aby se dalo k internetu pristupovat z druheho pocitace(Win95) a fungovalo
i sdileni.DatttelKabel ma zarizenej pristup k internetu pomoci kabeloveho
modemu a sitove karty (RJ 45).Takze si myslim ,ze budu potrebovat 3
sitovky.O sitich toho moc nevim a tak vas zadam o podrobnou radu.

A co takhle zkusit to pres seriovy port? Tedy pripojit Win sit na Linux
seriovym kabelem...? Paralelni net Win asi nebudou umet.

Mimochodem, zachovavate doporucenou delku radku ve zprave??!

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications