linux + posta

Tomas Kouba kouba na hw.cz
Pátek Březen 17 12:33:26 CET 2000

> Takovy mensi dotaz. Umi linux pracovat v tomto modelu:Klient se
pripoji
> outlookem, server prijme postu, uschova ji a pote s pomoci nejakeho
> scheduleru ci crona zavola isp providerovi a celou postu odesle ci
> prijme?Na skoleni se teprve chystam, ale uz si zjistuji zakladni
informace.

sendmail ma expensive cestu. Pak uklada do fronty a v cronu muze byt
sendmail -q na jeji vyprazdneni, nebo muze byt sendmail spusten s
prikazem -q1 a pak ji bude vyprazdnovat periodicky sam (cislo udava
jak casto).

Stejne tak i prijimani posty lze zaridit pro celou sit. Hledej diald
(www.fontan.cz/diald) a archiv tehle konference.

Tomas