XF86_Rage128 a xdm

Patrick Spousta spousta na pvt.net
Pátek Březen 17 10:38:19 CET 2000

Hledal jsem v archivu, ale nenasel (teda doufam, ze jsem neprehledl).
Pouzivam distribuci Debian potato (psal jsem i do Deb konference, ale
zatim stale bez odezvy a tak to zkousim i sem).
Mama ATI Rage128 Fury 32MB (Magnum), Xka 3.3.6 nainstaloval jsem si
puvodne i SVGA server a xdm. Konfigurace zcela bez problemu (1200x1000
32bit, refresh 85Hz). Pro login do Xek pouzivam xdm. Je-li jako Xserver
nastaven SVGA, bez problemu se zaloguji a spusti se mi fvwm ALE SVGA
preci jen mnoho neakceleruje a tak jsem si doinstaloval xserver pro
Rage128 (je to taky deb balik, ktery ovsem kromebinarky serveru
neobsahuje v podstate zadnou dokumentaci). Pokud soustim Xka z radky
(startx  libovolneho uzivatele) Xka nabehnou fvwm se spusti, ALE
pouziju-li pro login do Xek xdm tak po zapsani username/passwd se to
jakoby restartne a opet mam okno pro login.
Spustil jsem si tedy xdm z radky s parametrem debug a dostal jsem
nasledujici chybove hlaseni

After XOpenDisplay(:0)
XOpenDisplay(:0) returned 0x8064e78
After XOpenDisplay(:0)
ManageSession :0
AUDIT: Wed Mar 15 11:52:24 2000: 412 X: client 2 rejected from local
host
  Auth name: XDM-AUTHORIZATION-1 ID: -1
Xlib: connection to ":0.0" refused by server
Xlib: Client is not authorized to connect to Server
/usr/X11R6/bin/xrdb: Can't open display ':0'
greet :0
SecureDisplay :0
Before XGrabServer :0
XGrabKeyboard succeeded :0
pseudoReset screen 0
before XSync
pseudoReset done
done secure :0
source /etc/X11/xdm/Xsetup_0
AUDIT: Wed Mar 15 11:52:24 2000: 412 X: client 3 rejected from local
host
  Auth name: XDM-AUTHORIZATION-1 ID: -1
Xlib: connection to ":0.0" refused by server
Xlib: Client is not authorized to connect to Server
xmodmap:  unable to open display ':0'
dispatching :0

Pokud si matne vzpominam,tak na SuSE distribuci (odtud
pochazi tento xserver) byla adresarova strutura X-ek trosicku jina nez v
Debianu, takze je docela mozne, ze ten xserver ocekava nejaky? soubor
pro xdm v nejakem? adresari, ale ten tam neni, respektive se nachazi
nekde jinde.

Mate nekdo nejakej napad?

Diky PAT