Nastaveni TCP/IP

Forman na libus.cz Forman na libus.cz
Pátek Březen 17 10:35:44 CET 2000

Bude potreba se ty site naucit.
Doporucuji najit si ve vasem linuxu NET 3 HOWTO dokument.
Adresar  usr/doc/howto/. (v SuSe Linuxu)
Pripravte se na par dnu neutuchajiciho silenstvi a beznadeje..:-))
S pozdravem
              David Forman

                    "Jaroslav
                    Lukesh"              To:     <linux na linux.cz>
                    <lukesh na sezna        cc:
                    m.cz>                Subject:     Re: Nastaveni TCP/IP

                    17.03.2000
                    10:21
                    Please
                    respond to
                    linux

| Odesílatel: Michal Adam <michal.adam na atlas.cz>
|
| Chtel jsem vas pozadat o radu ohledne nastaveni site TCP/IP v Linuxu.Mam
pristup na internet od DattelKabelu na pocitaci s Linuxem.Potreboval bych
,aby se dalo k internetu pristupovat z druheho pocitace(Win95) a fungovalo
i sdileni.DatttelKabel ma zarizenej pristup k internetu pomoci kabeloveho
modemu a sitove karty (RJ 45).Takze si myslim ,ze budu potrebovat 3
sitovky.O sitich toho moc nevim a tak vas zadam o podrobnou radu.

A co takhle zkusit to pres seriovy port? Tedy pripojit Win sit na Linux
seriovym kabelem...? Paralelni net Win asi nebudou umet.

Mimochodem, zachovavate doporucenou delku radku ve zprave??!

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications