linux + posta

David Kuzela xkuzd01 na vse.cz
Pátek Březen 17 11:26:17 CET 2000

Forman na libus.cz pise:
> Takovy mensi dotaz. Umi linux pracovat v tomto modelu:Klient se pripoji
> outlookem, server prijme postu, uschova ji a pote s pomoci nejakeho
> scheduleru ci crona zavola isp providerovi a celou postu odesle ci
> prijme?Na skoleni se teprve chystam, ale uz si zjistuji zakladni informace.
> Tak mi odpustte celkem trivialni dotazy..:-))

Pokud jsem to dobre pochopil melo by stacit nastavit sendmail (nebo jiny
MTA), aby postu ukladal do fronty a jednou za cas zkontroloval, jestli v
ni neco je a  pokud ano, pripojil se k ISP a frontu odeslal.
Zadny problem. Podivejte se do archivu a/nebo do cz.comp.sendmail, podobnych
dotazu uz probehlo dost,  urcite tam najdete reseni.

--
                               David Kuzela
-=[kuzela na mbox.vol.cz]=-=[ICQ]=-=[24470559]=-