signal 7

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pondělí Březen 20 08:08:31 CET 2000

> signal 7 je podle "man 7 signal" na linuxu
>
> SIGBUS      10,7,10     AG    "Bus error" - pokus o přístup mimo
>                                            mapovanou paměť
> A      Tento signál standardně ukončí proces.
> G      Tento signál není definován normou POSIX.1.
>
> Takze bych rekl, ze to take souvisi s pameti (nebo sbernici).
> Nevrtal jste se nahodou take v nejakem nastaveni pameti v BIOSu ?

Ale jo, vrtal. Jsou na 60ns, nastavoval jsem 60, 70 i maximální wait
cykly. Ale nepomohlo nic. Ani výměna paměti, ani výměna BIOSu.

Nechapu, jak muze instalacni program (osvedceny a jinde
fungujici) vyvolat "pristup mimo". Vypada to na chybu hw, ale co s
tim ? Uz jsem vymenil vsechno co slo. Jiny CPU ted nemam po ruce.
Takze to vypada, ze ta deska pujde do srotu :-(

Nejvic me stve, ze to pred tydnem chodilo :-(

Mate jeste nekdo enjaky napad ?

Predem diky.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz