eth prob ..

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pondělí Březen 20 08:52:58 CET 2000

uz som tu s tymto druhy krat, ale nejako som nepostrehol odpoved ..

v syslogu sa mi objavuje ( sporadicky ) toto:

Mar 20 08:50:03 turbo kernel: eth0: transmit timed out, Tx_status 00 status
2000 Tx FIFO room 584.

kernel je 2.0.36, RH5.2, karta 3com ..

mam si robit nejake obavy, alebo len nieco nestihla .. vyprazdnila nejaky
FIFO a vsetko je v poriadku ?

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying