Notacni programy - kde najit Brahms

=LSH= lsh.linux na seznam.cz
Pondělí Březen 20 11:21:05 CET 2000

| > > |

http://ftpsearch.lycos.com/cgi-bin/search?query=brahms+.rpm&form=medium

| Ano, 15 odkazu, pricemz prvni urcite funguje -- stahoval jsem to...

On je DOST velky problem mit spravnou konfiguraci ftpsearche v cookies :-(.
Mne to naslo HROMADU odkazu, a jeste k tomu pokracuji na dalsich strankach
(a nedejte se zmast, ze neco ukazuje velikost par byte, to jsou linky, ale
stahne se):

1 -rw-r--r--  342.0K 2000 Mar  9 download.sourceforge.net
/mounts/u1/mirrors/suse/suse/axp/KDE/update_for_6.3/kpa1/RPM/brahms-0.97.2-2
5.rpm

<snip>

200 lrwxrwxrwx      23 1999 Dec 30 ftp.cc.gatech.edu
/ac121/linux/distributions/suse/suse_update/KDE/update_for_6.3-axp/kpa1/brah
ms.rpm

Next

Zdravi
--