Notacni programy - kde najit Brahms

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Březen 20 11:25:53 CET 2000

On 20/03/2000, Vladimir Busek wrote:

> Ano, 15 odkazu, pricemz prvni urcite funguje -- stahoval jsem to...

Koukam jako blazen. V Lynxu to neco najde, v Navigatoru ne! V cache to
neni, jednak jsem ji mazal a jednak jsem zkusil do query dalsi vymysleny
parametr, takze slo de facto o jine URL. To jsou zahady...

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi