Notacni programy - kde najit Brahms

Vladimir Busek busek na fnplzen.cz
Pondělí Březen 20 12:31:08 CET 2000

Michal Krause wrote:

> Koukam jako blazen. V Lynxu to neco najde, v Navigatoru ne! V cache to
> neni, jednak jsem ji mazal a jednak jsem zkusil do query dalsi vymysleny
> parametr, takze slo de facto o jine URL. To jsou zahady...

Ja mam Netscape Communicator 4.72, to URL, ktere to naslo a kde to
bylo:
ftp://ftp.kddlabs.co.jp/.10/X11/kde/vendors/SuSE/update_for_6.2-i386/kpa1/brahms.rpm

(tedy jestli to potrebujete. Jestli nad tim dumate proc vam to nejde,
tak to vam neporadim...)

> S pozdravem
> --
> Michal Krause                                                      /\
> ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu     /\/  \
> email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.root.cz/ ______ NAVRCHOLU.cz
>
> Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
> dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi

 Ing. Vladimír Bušek                          job phone 019/740 2799
 Linux registered user # 143708