upozorneni na novy e-mail pres SMS

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pondělí Březen 20 14:05:20 CET 2000

:> tak si odpoviem sam :-) prekusal som sa trosku tym skriptikom a zistil som,
:> ze je to tak, posiela sa to proste cez email, co eurotel-sk stale
:> nepodporuje :-((

opakujem opat .. podporuje .. ale ako platenu sluzbu ( uz sme sa o tom
bavili )

:> kedy to uz niekto spravi via perl skript cez mtnsms ? :-))

preco cez mtnsms ? urcite uz niekto spravil port na dead sity ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying