upozorneni na novy e-mail pres SMS

Marian Sabo linux-cz na cps.sk
Pondělí Březen 20 14:40:20 CET 2000

> :> tak si odpoviem sam :-) prekusal som sa trosku tym skriptikom a zistil
som,
> :> ze je to tak, posiela sa to proste cez email, co eurotel-sk stale
> :> nepodporuje :-((
>
> opakujem opat .. podporuje .. ale ako platenu sluzbu ( uz sme sa o tom
> bavili )

hej, bavili, ale stale som to asi na 100% nepochopil, pretoze eurotel-sk
umoznuje sluzbu email komfort, kde sa da dodatocne posielat aj sms-ka na
mobil, ALE, presne je tam uvedene toto: "možnosť zdarma dostávať upozornenia
o došlej pošte na mobilný telefón GSM EuroTel prostredníctvom SMS" to
znamena, ze mi moze dojst na mobil upozornenie, ze mi dosiel novy majl od
neviem koho...

a nemusi tam byt vobec telo spravy, proste ide len o NOTIFIKACIU a sme tam
kde sme boli, alebo sa mylim ? Ma niekto z vas email komfort a pouziva ho na
posielanie mailu na sms ???

> preco cez mtnsms ? urcite uz niekto spravil port na dead sity ..

kto ?

M. Sabo