Lze rozsirit na ext2 opravneni, prip. moznost komprese

Pondělí Březen 20 18:15:30 CET 2000

On Mon, 20 Mar 2000, Petr Simek wrote:

> Ach jo - tak jsme se dostali k problemum MSOFFICE. Nejde o to aby mohlo
> nad jednim dokumentem pracovat vic lidi, ale aby si ho vsichni mohli
> prohlednout pripadne nekteri poeditovat (ne soucasne) na jednom miste -
> treba K:\redakce\casopis\rijen.doc . To vse bez nutnosti odnekud neco
> stahovat a nahravat - omezeni jen s pouzitim prav filesytemu.

Bingo. Vasim resenim je Samba, ve ktere nastavite sdileni a podle prani
nastavite ruzne zpusoby povoleni cteni a zapisu. Samba muze distribuovat
jeden adresar jako ruzne 'share' s ruznymi pristupovymi politikami.

> Tohle bych neresil.

Dulezite je mit predstavu, co a jak chcete PAK pouzivat. Nastroj se pak
nejaky vzdy najde -> U Vas to vypada, ze mate kupu W'9x stanic a chcete
umoznit editaci nejakych souboru.... nebo ne?

Bohuzel neexistuji univerzalni nastroje ani OS (viz projekt Multics),
takze je potreba omezit pozadavky na mnozinu skutecne nezbytnych :-)
a pak to uz musi jit, ne?

--
                        Milan Kerslager