Lze rozsirit na ext2 opravneni, prip. moznost komprese

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pondělí Březen 20 18:24:17 CET 2000

On Mon, 20 Mar 2000, Milan Kerslager wrote:

> Bingo. Vasim resenim je Samba, ve ktere nastavite sdileni a podle prani
> nastavite ruzne zpusoby povoleni cteni a zapisu. Samba muze distribuovat
> jeden adresar jako ruzne 'share' s ruznymi pristupovymi politikami.

Jo, ale co kdyz budu chtit aby si to mohli stahnout uploadovat treba i
pres ftp ? Proc se omezovat dostupnosti smb. Protoze stejny zpusob
opravneni muzu chtit i pri pristupu pres shell .

> Dulezite je mit predstavu, co a jak chcete PAK pouzivat. Nastroj se pak
> nejaky vzdy najde -> U Vas to vypada, ze mate kupu W'9x stanic a chcete
> umoznit editaci nejakych souboru.... nebo ne?

No ja mam novella - ja jsem v pohode :-) Ale tady znela chvala jak je ten
ext2 dobry a nic vic nikdo nepotrebuje - tak jsem nadhodil priklad .