Zvukovka SBLive! a systemove zvuky v Xwindow ?

Svato H. ameron na crosswinds.net
Pondělí Březen 20 20:58:18 CET 2000

Dobry den!

              Po niekolkych pokusoch sa mi podarilo v RedHat 6.1 nainstalovat zvukovku SBLive! Value. Pouzil som ovladac z http://opensource.creative.com/snapshot.html   emu10k1-20000318.tar.gz . Najprv som si myslel, ze mi to nefunguje co som usudil z toho, ze mi nefunguju systemove zvuky (pri minimalizovani, maximalizovani okien a pod....). Preto som vcera poslal otazku do mailing listu. Vecer som vsak zistil, ze zvuk (teda wav, midi, cdda a takisto aj vstup cez mikrofon a line)  mi prehrava, ked nieco spustim dvojklikom mysi. Super. Ibaze mi neprehrava systemove zvuky v KDE ( na nich som najprv zvuk testoval a ked bolo ticho myslel ze su zle ovladace ). Poradte mi prosim niekto ako sa da nakonfigurovat Xwindows tak, aby mi poznal moju SBLive! a vedel prehravat aj systemove zvuky, lebo v tom asi bude problem == ked pozriem v     informacie>>zvuk pise to tam, ze moju kartu system nepodporuje.
     Ak by to bolo mozne, dajte prosim vediet aj o nejakom rychlejsom audio/grabovacom programe ( pripadne poslite nejake linky na info. ). CDparanoia stahuje dost pomaly a nema graficke rozhranie co je otrava.

Dakujem za radu.