Scanner Artec AM12E Plus v RedHat 6.1 ?

Lukas Fiala Lukas.Fiala na seznam.cz
Pátek Březen 24 13:36:05 CET 2000

"Svato H." wrote:

>               Dobry den!

I vam,

>      Stiahol som si z adresy ktoru ste mi poslal
>  http://www.wolfsburg.de/~rauch/sane/sane-xsane.html )
> sane-1.00.tar.gz a xsane-0.57.tar.gz. Ked som kompiloval sane - 1.00 -
> nepodarilo sa to.
> Ak sa to podarilo niekomu rozchodit prosim vas, aby ste mi dali vediet co
> este treba mat k uspesnej
> kompilacii ale hlavne kde sa to da stiahnut (Requirements su uvedene aj na
> stranke sane ale
> zdroje som si tam nevsimol).
>      Ak mate niekdo skusenosti so skenovanim v RH 6.1 tak mi prosim vas
> [...]

Ja pouzivam HP ScanJet 6350C pripojeny pres USB. Kvuli tomu USBecku musim
pouzivat jadro 2.3.40. Sane 1.0.2 a xsane -0.58 jsem prelozil bezproblemu taky
na RH6.1. Nic dalsiho to po me nechtelo.

1. Proc to nejde prelozit? (postup configure, make, make install)
2. Jak je pripojeny vas scanner. Pokud vim Linux podporuje jak SCSII tak USB,
pokud to pripojujete pres paralelni port, pak budete mit problem.
3. Po instalaci je potreba si pohrat s /etc/sane.d/ a vytvorit spravne zarizeni
v /dev (mozna to udela instalacni scrip za vas)

    Lukas Fiala