Fw: "Solidaridad con Brian" Pomozte i Vy !

Milos Prudek prudek na nembv.cz
Úterý Březen 21 07:33:48 CET 2000

> P.S. Omlouvam se Vsem ostatnim za ta slova , ale takovejhle pristup me
> rozciluje a to moc !!!!

Farizejstvi lze definovat jako 'obradnou, velmi skromne se tvarici, a
velmi halasne ventilovanou pocestnost'. Viz nasi politici, kteri se
neustale 'priznavaji' k ruznym zcela nesobeckym cinum a myslenkam:

- priznam se ze myslenka znarodnovani poslancu strany X je mi cizi...
- priznam se ze podle meho nazoru jsou pozadavky lekaru na sponzoring od
pacientu neopravnene...
- omlouvam se ze mi pripada vulgarni napadani nemocneho argentinskeho
chlapce nespravne.

Nemate dost zkusenosti s internetem, abyste vedel ze prislusny mail
'Solidaridad con Brian' je klasicky podvod. Takze:

- Zadny Brian neexistuje.
- Zadni nemecti ISP se na nicem nedohodli.
- Rozesilanim mailu penize nevznikaji.
- Foukanim koure z dymky do vody zlato nevznika (na to prisel uz Jara da
Cimrman)

PRIZNAM SE, ze si udeluji 3 trestne body za offtopic :-)

--
Milos Prudek