Fw: "Solidaridad con Brian" Pomozte i Vy !

Úterý Březen 21 10:24:07 CET 2000

Pro mene chapave: mail o Brianovi je klasicky krizenec spamu a
samoreplikacniho viru. Takoveto maily se objevuji periodicky a vzdy na
ne nalitne spousta zelenacu. Jednou jsou to zpravy o virech v mailech,
jindy je to Brian nebo napr. "Dopisy stesti", atd...

Jedinym ucelem techto dopisu je zavalit elektronicke schranky sumem, ktery
snadno prikryje normalni Spamy. Nic bych nedal za to, ze vznikaji prave ve
spammerskych dilnach :-(

Pripojuji se k M. Prudkovi a prosim o ukonceni tohoto i podobnych threadu.

--
                        Milan Kerslager