DOS utok??

Petr Sturc sturc na fzu.cz
Úterý Březen 21 09:06:40 CET 2000

On 20 Mar 2000 21:16:57 +0100, David Kuzela <kuzela na mbox.vol.cz> wrote:

>Vcera se mi stala podobna vec (DOS ani vtip to nebude na siti neni nikdo
>pocitacove prilis gramotny a LAN neni pripojena k internetu), takze me
>napada -- nepouzivate nahodnou Enlightenment & GNOME? (ja ano). Stalo se
>mi to dvakrat, zmenil jsem tema (konfiguraci E) a uz se to neopakovalo.

Ne,ne. Jeden stroj ma KDE a druhej WindowMaker.
Jak se vubec pozna, ze jde o njakej utok? Cekal
bych treba pristupy ns disk, ale ten byl uplne zticha.
Jenom proste zcista jasna ztuhly X-ka.

--
Petr Sturc <sturc na fzu.cz>   http://www.fzu.cz/~sturc/
Dept. of Magnetism, Institute of Physics ASCR, Prague,Czech Rep.