DOS utok??

Daniel Mihalyi mihalyi na hornad.fei.tuke.sk
Úterý Březen 21 10:27:17 CET 2000

Petr Sturc <sturc na fzu.cz> wrote:

> Ne,ne. Jeden stroj ma KDE a druhej WindowMaker.
> Jak se vubec pozna, ze jde o njakej utok? Cekal
> bych treba pristupy ns disk, ale ten byl uplne zticha.
> Jenom proste zcista jasna ztuhly X-ka.

Dalsia vec, nemohol Vam proste zahltit stroj /hoci nechtiac/ niekto zvnutra
a to tym, ze nie su nastavene limity na procesy, pamat a CPU ?

				S pozdravom
--
 _                                                          mihalyi na tuke.sk
| \ _.._ o _ || _                    PGP: finger mihalyi na hornad.fei.tuke.sk
|_/(_|| ||(/_||(_)       Key fingerprint = 3EC4C1F877673B0E14F1A6B2EA143223