Modem a odezva na AT

Jindrich Nemec jindrich.nemec na skodanet.cz
Úterý Březen 21 09:35:12 CET 2000

Mam tu cosi co vypada jako interni ISA modem s chipovou sadou Rockwell,
bezi na ttyS3. Problem je v tom, ze po odeslani AT prikazu je pet az
dvacet sekund ticho a pak se teprve prikaz provede a modem vrati OK.
Nekdy, treba pri vypisu registru AT&V se sekne a prestane v pulce
registry vypisovat. Vse rovnez vypisuje sneci rychlosti a obcas, jak se
mi ted zda, provede jeden prikaz pred druhym.
Jinak je modem zcela normalni, ja uz mene. Zkousel jsem menit IRQ,
uart... Nevim, kde je problem. Nema s tim nekdo jakousi zkusenost?

Pokud mi reknete, ze externi modemy jsou pro pouziti s linuxem lepsi
(alespon to jsem si myslel) :), tak tu je jeste jeden externi Welllink a
ten pro zmenu reaguje hned, ale na AT prikaz proste neposle OK. Nikdy.

pekny den vsem,
Jindra