Modem a odezva na AT

Roman LISZKA aplint na volny.cz
Úterý Březen 21 10:17:42 CET 2000

Jindrich Nemec wrote:

> Mam tu cosi co vypada jako interni ISA modem s chipovou sadou Rockwell,
> bezi na ttyS3. Problem je v tom, ze po odeslani AT prikazu je pet az
> dvacet sekund ticho a pak se teprve prikaz provede a modem vrati OK.
> Jinak je modem zcela normalni, ja uz mene. Zkousel jsem menit IRQ,
> uart... Nevim, kde je problem. Nema s tim nekdo jakousi zkusenost?
Urcite nastaveni IRQ, takhle se to presne chova, kdyz je IRQ spatne,
doporucuji na ten modem postvat setserial s opsnou autoirq (presne viz
man), ktery se pokusi zjistit IRQ sama. Pokud je modem Plug&Play,
prostudujte jeste isapnp a pnpdump.

> Pokud mi reknete, ze externi modemy jsou pro pouziti s linuxem lepsi
> (alespon to jsem si myslel) :), tak tu je jeste jeden externi Welllink a
> ten pro zmenu reaguje hned, ale na AT prikaz proste neposle OK. Nikdy.
Na to jak je modem ukecany se nastavuje pomoci AT prikazu, konkretne
zkuste ATQV1, neboli povol result codes a pis je slovne. Pripadne
nahlednete do prirucky k svemu modemu.