Linux fileserver

Martin Lipinsky mlc na czech.net
Úterý Březen 21 14:15:49 CET 2000

On Tue, 21 Mar 2000, Marek Les wrote:

> Napadlo me - existuje nejaky free fileserver pod Linux? Proste sdileni
> soubory mezi Unixama, Windowsama, atd.. S vyresenou dobrou spravou
> uzivatelu a ACL, s volume managementem, treba s nejakym rozumnym GUI,
> atd?
>
> Samozrejme znam Sambu nebo MARS ale to neni "puvodni" reseni.

Muzete mi rosim vysvetlit 'to neni puvodni reseni' ?

Funguje to presne tak jak potrebujete a pocet nasazeni (mluvim zvlastne o
sambe) dokazuje ze spolehlive. Chcete neco jineho proto ze Vam samba z
nejakeho duvodu nevyhovuje a nebo to jen 'neni puvodni reseni'.

????

> Jedine co jsem nasel je NetMAX Linux FileServer
> (http://www.linuxmall.com/product/01433) ale ten stoji 100$.

Martin Lipinsky'
email: ml na czech.net
pgp: http://ml.czech.net/ml.asc