Linux fileserver

Marek Les marek na ryston.cz
Úterý Březen 21 17:52:19 CET 2000

Martin Lipinsky wrote:

> Muzete mi rosim vysvetlit 'to neni puvodni reseni' ?

Muzu. Samba defacto emuluje NT/LAN Managera/... (smb) a Mars emuluje
Netware (ncp). To samozrejme neni nic spatneho ! Doufam, ze to takhle
nebylo chapano.. akorat, ze to proste neni puvodni reseni, lip uz to
vyjadrit nedokazu.

> Funguje to presne tak jak potrebujete a pocet nasazeni (mluvim zvlastne o
> sambe) dokazuje ze spolehlive. Chcete neco jineho proto ze Vam samba z
> nejakeho duvodu nevyhovuje a nebo to jen 'neni puvodni reseni'.

Vubec jsem nemluvil o spolehlivosti a nerekl jsem, ze chci neco jineho.
Sambu pouzivame a funguje skutecne spolehlive, nemuzu si stezovat. Moje
otazka byla cista akademicka - nevyviji se nejaky nativni fileserver pod
Linux, ktery by fungoval v heterogennim prostredi ? Asi jsem se spatne
vyjadril, nerad bych vyvolal nejake flamy :-)

--

Marek Les