asp + apache

Vladimir Busek busek na fnplzen.cz
Úterý Březen 21 14:23:57 CET 2000

Martin Lipinsky wrote:

> On Tue, 21 Mar 2000, Roman Slechta wrote:
>
> ASP je majkrosofti nesmysl. Jeho obdoba pro apache se jmenuje php a je
> dosazitlna na www.php.cz

> Martin Lipinsky'
> email: ml na czech.net
> pgp: http://ml.czech.net/ml.asc
> tel.: + 420 2 20385500

Prosim, tento thread nee. Cca pred mesicem zde byla na toto tema
diskuze a skoncila takto (alespon doufam -- nesledoval jsem prilis):

ASP=active server pages. Tedy stranky, generovane na strane serveru.
To lze docilit pomoci ruznych programovacich jazyku (JScript,
VBScript, PHP, Perl, ...). Takze na Apache ASP ano, ale psano v PHP.
Jestli existuji nejake konvertory pro prevod MS Jazyku na PHP nevim.
Jestli to nekoho zajima, at pouzije archiv
http://www.linux.cz/cgi-bin/indexmsg.cgi?list=linux, puvodni thread je
napriklad
http://www.linux.cz/cgi-bin/showmsg.cgi?list=linux&hdr=short&id=69091

 Ing. Vladimír Bušek                          job phone 019/740 2799
 Linux registered user # 143708