asp + apache

Martin Brehovsky breh na kma.zcu.cz
Čtvrtek Březen 23 10:38:21 CET 2000

Petr Snajdr wrote:

> Co treba nasledujici konstalace HW/SW:
>
> Alpha, Linux, Apache, MySQL
> a co cestina?

S ni by mel byt nejaky problem ? Jediny problem na tehle sestave bych videl, jestli je
dostupny JVM pro Linux na Alphe. Sam pouzivam jsp v kombinaci
oracle-solaris.sparc-'server s jswdk (zatim)'  a cestina funguje. Pri ty prilezitositi
bych se ale rad zeptal, jestli je mozny z URL zjistit, jakym zpusobem je zakodovany
(jakou cestinu pouziva), kdyz posilam data z formulare pres GET.

Co se tyce Apache, tam jsem zkousel jserv a tomcat 3.0, ale nejak se mi moc to reseni
zatim nelibilo (tomcat byl v podstate taky webserver, takze tam bezely nakonec dva -
jeden apache a jeden pro jsp (tomcat)). Az budu mit trochu casu, tak bych vyzkousel
jserv a gnujsp. A s mysql by problem byt nemel (JDBC ovladace jsou, ne ?).

Martin

Martin Brehovsky (breh na kma.zcu.cz)
Department of Mathematics, Section of Geomatics
Faculty of Applied Sciences, University of West Bohemia