Priority pri paleni cd

Gratz Jaroslav xgratz01 na stud.fee.vutbr.cz
Úterý Březen 21 16:37:06 CET 2000

On Tue, 21 Mar 2000, Petr Kristan wrote:

> Presne neco takovyho jsem si predstavoval. Ale prikaz rtprio jsem
> nanasel. Akorat rtpr coz by mohlo byt ono, ale nemam ani man, ani
> rtpr --help nezabira. Porohledam dokumentaci.
> Apropos, jak zjistim, ze proces ma nastavenou realtime prioritu?

Zjistit se to da bud zminovanym prikazem, nebo ve spravci procesu pod KDE
(jsou tam normalne dva, v jednom to jde a v druhem ne). V tom spravci
procesu se da taky nastavovat a menit priorita procesu (sdileny cas,
realtime) a taky se da nastavovat jestli ma byt realtime proces v rezimu
FIFO nebo Round-robin, detaily viz dokumentace.

Jaroslav Gratz