FrontPage98 + Apache

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Úterý Březen 21 12:04:26 CET 2000

Preji krasny den !

Pouzivate nekdo FrontPage Server Extensions ? Zkousel jsem
nainstalovat verzi 4.0, ale nechodi to podle mych predstav..

Konfigurace :
RH6.1cz, apache-1.3.9-5cs, fp40.linux.tar.Z.
Win95, FrontPage 98

Apache chodi - mame tu na adrese 193.85.145.230 dvoje stranky pomoci
direktiv NameVirtualHost a VirtualHost - konkretne
http://www.tenez.cz a http://galvanovna.tenez.cz.

Kdyz instaluju FP extensions, nabidne mi zpracovani obou virtualnich
webu, oba se zpracuji ("zindexuji"), ale FP mi nabizi jenom
"<Root web>" - neboli www.tenez.cz.

Co delam spatne ? Jake by melo byt nastaveni v konfigurakach, aby to
chodilo (tak, aby se oba weby daly ovladat z FP) ? Jestli to nekdo
pouzivate, prosim o nakopnuti spravnym smerem.

BTW Mam tu pomoci direktivy "UserDir public_html" nastaveno
zpristupneni uzivatelskych stranek. Cteni (zda se) funguje. Da se
takovy web ovladat z FP ? IMHo ano, ale nepovedlo se mi to
zprovoznit.

Dekuji za radu.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz